تُ ...

  • ۰
  • ۰

مهــر گذشت . چه خوب چه بد ...

دیر گذشت . نه ؟! :)

آبان اومد . هفت هشت روزی میشه . دقیقش ، الان روز نهمیم . این هشت نه روز آبان زود گذشت . برخلاف مهر . مهر امسال فقط واسه من بی مهر بود ، یا بی مهریش همگانی بود ؟ :)

خیلی دلم برای نوشتن تنگ شده . دنبال هوای خوب میگردم ، که بیام و با انرژی بنویسم . با حال خوب . همچین هوایی نیست تو حال و هوای روزام ... پیداش کردم ، قول میدم به خودم ، همینجا ، نوشتن یکی از اولویت های اون هوام باشه . نمیدونم چه جوری طاقت آوردم یک ماه و چند روز ننویسم . گرچه سابقه م خرابه توی رفتن و نیومدن و ننوشتن ... :))) و هر دفعه م همینو میگم به خودم . که چطوری تونستی . و هر دفعه م برام عجیبه :))

#دارم_هوای_عاشقی

#ای_یار_زود_آ_بیا

#گتمه_گتمه_گل

#گوزل_یار؟؟؟!!؟!!؟! (((((((:

متن خوانی میذارم تو کانال . (پشت صحنه میفرمان اونم با این صدات !:))

کلیــــ وقته سنتور نزدم ... حالم خوب نیست از این جهت . دلم تنگ شده براش . خیلی زیاد . خیلی واقعا .

تولد دو تا عزیز دله این ماه :))

زهرا (آبانه) جان و عارفه جانم .

عنوان هم به افتخار این دو تا نفس :)) .

دلم تنگ شده براشون . ببینمشون ایشالا زودی ...

(:

  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • بنفشک :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی